16 yaşlarında olsaydım, bol bol bunlardan yerdim. bir de, second love dinlerdim.

3 Comments:

  1. Adsız said...
    Okuyucu yazı istiyor. Bu blogun yazarları uyuyor mu acaba ahah.
    tink said...
    yok öyle -sel felaketindeki gibi- yağma. bizim üç düzenli okurumuz var gözüküyor izleyiciler kısmında. onlardan da iyi/kötü bir talep, fikir bildirimi almıyoruz. alırsak 5 yazar olarak olağanüstü toplanır, değerlendirmemizi ve basın açıklamamızı yaparız.

    şimdilik böyle bir şey için erken olduğunu düşünüyorum. her şey kontrol altında. böyle durumlar yüz yılda bir blogumuzun başına gelir...
    tink said...
    http://www.radikal.com.tr/ek_haber.php?ek=ktp&haberno=3835&tarih=25/04/2005&ek_tarihi=
    evvela bu sarsıcı yazıya, sonra sırasıyla uyurkulak romanlarına bakabilirsiniz bak okunacak şey arıyorsanız.

    yok, roman sarmaz diyenlere madi clara var, takip ettiğim blog. çok eğlenceli.
    kuzenim, "ulan, tüm erkeklerin de, illa bi gay ilgileri oluyor. olmasa da, bi şekilde oluyor" diye özetliyordu daha üç gün önce benim madi clara sevgimi.

Post a Comment



Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa