seksi kızdan anladığımdır

hamamböceği nickli cefakar arkadaşımız, blogumuz ilk açıldığı günden beri bizi takip eden yegane insan. bazen, benim dahi okumadığım yazıları (sarhoşken yazıp, anında unuttuğum yazıları -ki hemen tüm yazdıklarım- sabah tekrar okumam ben) bile okuyor sanıyoruz ki. işte ona hem bir teşekkür etmek, hem de önceki yazımda (ve yorumlarda) başladığım işi tamamlamak istiyorum.

eli yüzü düzgün denilebilecek bir erkek olarak, eli yüzü düzgün denilebilecek, türkçeyi basit hatalar yapmadan kullanabilen istisnasız tüm bayanlara seksi olma rehberimi sunuyorum. kadından beklentilerimi sunuyorum.
hangi durumlarda kızlar seksi oluyor, geriye doğru sayalım.

10- her geyik her yerde yapılır. esprinin yeri gelir seksist olursun, yeri gelir sevici de olursun. bianet’te haber yazmıyoruz yahu, entry yazıyoruz, blog yazıyoruz. per se olabilirsin, gurme’ye hiç girmiyorum bile. (espriyi anlamayanlara, per se, çok taşaklı bi restoran)

9- yaptığım esprileri açıklamak zorunda bırakmamak. yani tamam per se’yi bilmeyebilirsin. ben de oray eğinden öğrendim. oray eğinden öğrenilen bir şeyin, gerekli bir şey olma ihtimali çok az. per se deki şarap fiyatları ise abartı fazla.

8- argo, küfür sevmem etmem dememek. dil, senin için sevgiliyle öpüşmedeki yardımcı elemanlardan birisi olabilir lakin biz etkili iletişim için de kullanıyoruz ara sıra da olsa, o dili. dilde var argo. gayet işlevsel, ağızda şarap tadı gibi arzulanabilir bir tad bırakıyor. hem nazım ne demiş;

"bütün insanların içinde bizi bulmuş

'mına koduğumun kaderi" (memleketimden insan manzaraları, sf.45)


7- benim angarya olarak gördüğüm işlerle uğraşmak. misal moda; kıyafet alma işini benim yerime yapabilir. güzel şarkıları/albümleri bulup yollayabilir. bunlar güzel şeyler, bunlar artı puan. ben de onun yerine evi silerim. bu, daha kolay gelir kıyafet almaktan.

6- üşenme değil fakat eylemsizlik durumuna aşina olmak. şimdi günlerim salonda kitap okumakla, bir şeyler yazmakla geçecek. kalk, şuraya gidelim, dendiğinde "kusura bakma sweety, şu bölümü bitirmem lazım" dediğimde katiyen üşenmiyorumdur. yürümeye, hazırlanmaya üşenmem; fakat dışarısı benim için "tercih edilebilir" bir şey olmuyor genelde.

5- sözlüğü ve blogu ve word sayfamı hoş karşılamak ve dahi, sözlüğe aşina olmak. bu mühim. her erkek kendi özeli olsun ister. ben, özelime laf söylenmesin de istiyorum. yani şifreyse şifre, alsın girsin. isterse nickimden sözlükteki kızlara 'yazsın'. ama, "5 saattir sözlüktesin" demesin. bazen 5 saat olur, sonra 5 gün boyunca hiç saat olur. bunlar değişebilir. değişmeyen şey, "zevk aldığım günlük pratiklerimin sorgulanmaması" durumu olmalı. ve "şeref geçen gün çok iğrenç bir insansın" deyince yüzüme bakmasın. anlasın durumu.

4- bu mühim, kıskanmamak. ben, bir yerlerde dediğim gibi ancak şöyle bir durumda kıskanırım. yanımda vidar vardır, "bu vidar yerine keşke o olsaydı yanımda" derim. o da, benimle aynı şeyi düşünmezse kıskanırım. erkeklerle kesişmesi değil de, bir arkadaşıyla diyelim lunaparktayken, tink olsaydı yanımda şimdi, demezse kıskanırım. bunu yaparım işte. karşılığında da, böyle bir kıskançlık beklerim.

3- ben yemek yaparken arkamdan sessizce gelip, belime sarılması. dünyanın en tatlı sevgilisi kimdir derseniz, işte bu. "bırak yemeği benimle ilgilen" derse de, yemeği yeme de kızın yanında yat yani. (özelden genele geçersek, sürpriz dediğim şey, gidip de bana bir kitap alması değil, "yaratıcı" şekilde uğraştığım bir şeyde beni teşvik etmesi olsun. yemektir, yazmaktır filandırfalandır gibi şeylerde)

2- en sevdiği türk yazarlar sırasıyla, atay, tanpınar, pamuk, anar olsun. bu da mühim. birbirimizi anlamamız lazım. koklaşarak da anlaşılınabilir ama ben kitabı, filmi filan tercih ederim anlaşma aracı olarak. aslında kitap okuyup okumaması da umrumda değil. bunları okusun, sevsin yeter.

1- kitabı kendine değil bana da okusun. işte, dünyanın en seksi kızı! ingilizceden lolita okuyan bir kız için dünyaları verebilirim. aslında vermeyebilirim de, o isterse veririm; dünyalar mesele değil. hatta türkçe'den okusa da olur. hatta, "hanimiş de canımcım" diye okumak zorunda da değil. karşılıklı uzanalım ve farklı farklı kitaplar okuyalım. dursun, "dinle dinle, çok güzel" desin birden.

"Hayat için besin neyse, sen de osun aklıma,
Toprağıma yağan yağmursun tatlı tatlı,
Öyle kaçtı ki rahatım sende bulduğum huzurla,
Servetiyle barışmayan bir cimriyim tıpkı,
Bir an sevinç duyarken korkuyorum sonra hemen
Haydut yıllar çalar götürür diye hazinemi (...)" desin gülümseyerek.

natalie portman palavra, işte bu kızdır dünyadaki en seksi kız.


****

burada saydığım 10 maddeden 4ün üstüne çıkanlarla arkadaş olabilirim. 7nin üstüne çıkanlarla tanışmak kaynaşmak ve çıkmak isterim. hele elbise de giyerlerse evlenebilirim bile, o derece.

(yazıda geyik yaptığım sanılmasın, tüm dediğim şeyler, hemen hemen tamamen doğru. yani seksi olmak için, "az yağlı olsun, saçları kıvırcık olsun, gözleri mavi olsun, esmer olsun," gibi zırtapoz şeyler gerekmiyor benim için.)

2 Comments:

  1. tanin said...
    bunlar zor istekler. bırak 4 taneyi 2 tane bile olmaz. fazla da karamsar olmamak lazım. tabi ki bu saydıkların en az 4 tanesine uygun insan vardır ama onu bile bulmak zor. yani ben duymadım, görmedim, bilmiyorum. eğer bulursan tinkciğim fazlasını bana yolla ehehehe.
    tink said...
    umuutsuz olma yahu. 4ü bulmak cok kolay. hatta 7ye kadar kolay. amma ben 9 istiyorum, 10 istiyorum. bir de ben pek fazla ugrasamayayim, o iliskki basindaki angaryalar olmasin istiyorum.
    huysuzluk bende yani, kizlar masum.

Post a Comment



Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa