bireysel kötahya dusunceleri

- elimin altinda alman klavye var ßäö§ filan falan. ve bununla yazmak cok zor. misal y ile z"nin yerleri degismis ne hikmetse. "zaymak yor oluzor"
-memeler straße
amsink straße
diye yerler var almanya`da. (saniyorum hamburgda buralar)

- kutahya`dayim. burada, "bagirmak" yerine ünlemek diyorlar. misal, "tink´e unleyiver bi gelsin" gibi.
- soyle ünlüyorlar. "ahmeeet a ahmet" ya da "mulaaaaa a mula" gibi.

-kutahya´da 2 bucuk gun gecirdim. tek bir, "bununla cikabilirim" diyecegim yasit kiz gormedim. bu, cikabilirim, dedigim kizlarin tum kizlara orani okulumda %70, bursadaki homeland´imda %15 kadar oluyor.

-http://twitter.com/serdargut
ben twitter´i dunyadaki en bos site saniyordum. serdar turgut beni yerlere dusuruyor gulmekten ve fikir degistirdim bu nedenle.
-facebook gelmis gecmis en bos site, ikincisi de twitter.

-kutahya´da guzel kiz goremeyince bunalima girdim. net de yok sayilir. serdari izleyip gulerek stres atamadigim icin de aklima ´mula geliyor hep. onceki yazida saydigim 10 kriterin en asagi 9una uyabilecek bi kiz bu mula. ustune zengin ve bizzat teftis ettigim uzere elbise de giyiyor. amma ben -18 yas sendromu kizlarla ilgilenme sirami saldim (halis topragin isi bayagi zor yani). o zamanki sevgilim de 19 yas sorunlu sevgili sirasini saldi benimle. simdi istiyorum ki karsima cikan kiz, -18 yas sendromlu olmasin ve 19 yasinda bi cocukla cikmis, onu da yasamis olsun.
her ölüm gibi her çıkma da sirali olsun.
-mula altyapi`dan yetisiyor. 1-2 seneye 10 10luk hatta 10+(para+elbise) yani 10/10+2lik seksi bir kiz olacak. aman dikkat..

-mula, benim bu takilmalarima pek ses etmiyor. bu huyu guzel.
-mula`nin sozu var ve bana "yenilerin intikami" filmini anlatacak sessiz sinemada.

-alman pasaportlu kuzen, sessiz sinema oynarken, "evde tek basina" filmini bilemedi. "evde tek bir bas" dedi. lakin, uydurdugum, "4 nala kosan kafasiz atlilar`in drami" filmini basariyla anlatti anneme. sorun su ki, bu filmi 2 extra icerek, 10 dakikada uydurdum, annem 3 extra icmis halde 1bucuk dakikada bildi.

-her 10 kadindan 9unun turbanli oldugu kutahya`nin tanriya inanma oranini tek basima %240lardadan %60lara kadar dusurdum. tayyip beyin sevilme orani da hakeza oyle.

-yuzgeri edesiydim hatta edeyazdim amma yuzgeri etmek ne demek bilmiyorum. mula`ya mi sorsam ki? pazen, straples filan, onlari da bilmiyorum. öğrenmek istemediğim ne çok şey var...
-turkce cevirisi yok denilen bertrand russell`in iktidar kitabinin 1985 cem yayinevi baskisi var kutahyadaki evde, sorun şu, o evde kitap okuyan kimseyi görmedim henüz.

-hangisi yerine hankısı diyen insanlara sinir oluyorum.
-kutahyada yemek yerken bicak kullanmak gibi bir pratik mevcut degil. teorisyeni olmaya da adayım ben.

0 Comments:

Post a Comment



Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa