imâ, gerçeklik ve algı

başlık iddialı. yazı çok şey vaadediyor. ben size, vaadettiğim yazıları anlatacağım şimdi.

- lolita kitabı, hayatımda sevdiğim en güzel aşk romanıdır, diyorsam; bilin ki bunda edebi zevk filan rol oynamıyor. benim bildiğim edebiyattan ne olsun amına koyayım. mutlaka 16 yaşlarında bi kıza aşık olmuşumdur. aşk, biraz algısal bi kavram; mutlaka bi -18 kızdan hoşlanıyorumdur, diyelim biz buna. hele, bazı geceler o kitaptan ilk kısımları, her şeyin süpper gittiği o aşk bölümlerini okuyup da uyuyorum, dersem; bi kuyruk acım, bir derdim var sonucuna rahatça ulaşabiliriz.

- ben erkeklerde tipe filan pek dikkat eden bir insan değilim ama bu vidar, harbi yakışıklı çocuk, dersem misal; muhtemelen vidar'dan hoşlandığım için söylüyorumdur bunu. bana, ibne denmesini, gayet hoşnut olarak karşıladığımı herkes bilir. yıllığımda, "sendeki göt nikol kidmında yoktu" diyen, 2 sıra arka çaprazda oturan bir 'erkek' arkadaşın yazdıklarıyla da mevcuttur bu söylediklerim. (onu da alıp yılllığıma koydum, o iltifat da hoşuma gitti)

- misal, şimdi, şebnem ferah'tan 'ay' şarkısını çok seviyorum, dersem; ay ışığına vuruldum ben, çok uzaklarda olsa da; dersem, siz anlamazsınız ama misal ben yanlış anlarım. çünkü blogda yazan herkesin isimlerini biliyorum. mutlaka birine gönderme yapıyorumdur. hele, 2006 yılında rakınkokta, şebo'yu canlı izlediğimi, tüm şarkıları büyük bir coşkuyla söylediğimi ve fakat, "ay" başlayınca, şarkının bi kısmını şebo'yla bakışarak söylediğimizi (zira, şarkıyı baştan sona bilen etraftaki tek bendim yanılmıyorsam) filan söylersem, daha feci. derim ki o zaman, bu hüzünler bende köklü. rakınkoka kadar gidiyor mazii.

- yazının bir yerinde unique geçerse, mutlaka, eski sevgililerimden birine gönderiyorumdur yazıyı. ben olsam, tüm parafrafların başına bakardım, yazıyor mu acep, teşvikiye cad no 135 diye.
ahanda öpüş.
unique tamam da, yazımda biricik geçerse, o kelime bana eski sevgililerimden birini değil, biricik suden'i hatırlatır. bu, bence iyi bir şey değil.

- şimdi, ben tayfa bandista, viski diyeceğim. akla fingolfin gelecek. sizin gelmez de benim gelir. fingolfin, bi seferinde, benim evdeki 3000 kitaplık kütüphaneyi 2 haftada okumuştu. adama, her gün 300 sayfalık kitap veriyordum. ertesi gün elime veriyordu kitabı. daha o zamanlardan özgürlüğe manuşurdu. fantastik kurgu okurdu.

- şimdi, ibnenin önde gideni, diyeceğim; akıllara hemen tanin gelecek. tanin akıllara hep gelir. hep akıldadır. ama küfür etmeden ses etmez. aramazsan 8 ay ölüp ölmediğinden haberin olmaz. şimdi ben, tanin ibnedir diyorsam, bunda geyik payı/toleransı yok. adama, ciddi ciddi, götünü sikecem amk, dedim biğün. sik tinkim senden kıymetli mi dedi. ben, cevaptan emin olmadığım için harekete geçmedim ama.

- bloga, en büyük fantezisi, 2 lezbiyenin canlı sevişmesini izlemek olan adam getireceğim diyorum. şimdi, birkaç gün içinde yeni bir üye katılmazsa, bu adamın ben olduğunu düşünebilirsiniz diye de korkmuyor değilim. söylemiştim zira. ben homoseksüel ve/veya biseksüelim.

- sürekli, second love şarkısını dinlediğimden, yeni sevgilim lololo yapmaya başladı. kendisine fransızca bir küfür ederdim ama, benden çok daha iyi fransızca biliyor. bizzat fransız kızlarla öpüşürken öğrenmiş dili. bana da çalıştır fr. diyorum. o, dudakların değil de, başka uzuvların birleşmesinden yana. olsun, böyle olunca da fransızca ünlemleri coşkuyla söylemeyi öğreniyorum. derdimi anlatacağım boyut kaybolunca, aaaah, diye türkçeye dönüyorum.

3 Comments:

  1. Ercan Özgönül said...
    tayfa bandista tamam, abartılı olsa da fantastik kurgu kısımları da tamam ama viskiyi çözemedim. viski bekleyen birisi var ama o sen değilsin sevgili tink, yoksa söz verdiği halde iki yıldır istenilen viskiyi getirmeyen insan olarak mı geçiyorum aranızda?
    tink said...
    viski, her halükarda güzel oluyor diye koydum oraya sanıyorum ki. ya da, komünizm deyince aklıma viski gelmesinden mütevellit, bilinçsiz bir davranış da olabilir yaptığım şey. bu ihtimal daha kötü.

    devrim, vaktiyle bir ihtimaldi ve çok güzeldi.
    Muhsi said...
    chat/arkadaş mode on

    fingolfin ulan orada malibu 20 liraymış. bir daha ki gelişinde getirmezsen kafa göz dalacağım. haberin olsun.

Post a Comment



Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa