PMS

Şimdi aramızda kadın var mı yok mu bilmiyorum. Ama değineceğim şey aslında hem kadınlar için hem de erkekler için bir problem. 7 yıldır neden babam bana bir y kromozomu vermedi de erkek olmadım diye her ay bir kere mutlaka ağlarım. Hatta bir kere babamı arayıp bağırmışlığım da var bir karın ağrısı tramvasında. Neyse işte bu regl denilen meret saadece bi haftalık bi'şey olup kalmıyor da, öncesi var bi de bu olayın. PMS diyoruz biz buna kısaca, uzuncası pre-menstrual sendrom. Bir hafta boyunca hayatı hem bize, hem de yanımızda bulunma talihsizliğinde bulunan erkeğe zehir eder. Olup olmaz şeyleri kafaya takmaya sebep olduğu gibi ufacık tefecik içi dolu turşucukları da büyütüp kocaman yapıp er kişinin başından aşağı dökmeye neden olur. Ben daha fazla konuşmayayım da size süper hüper bir videoyla açıklayayım

.

3 Comments:

  1. tink said...
    snuff kusura bakmasın, kadınların pms hakkında söylediklerinin hemen çoğu paspalavra, geri kalanlar da külliyen yalan.

    gün gelecek, pms'in, tüm kadınlar tarafından sessizce anlaşılmış gibi aynı şekilde 'manipüle edilerek' sunulması devri geçecek, bilim bize gerçekleri açıklayacak. o güne kadar, hiçbir kadının tek bir kelimesine inanmıyorum artık.

    hatta, kuzenden öğrendiğim taktikleri uygulayacağım kadınlarla bundan gayrı. kıskanmasam da kıskanıyor tripleri atacağım, "ne o etek, kısa çok, git değiştir, gözüm görmesin" diyeceğim misal.
    daha önemlisi ise bu pms'e karşı olanları. şımarmaya başladı mı; "sinirlendim mi gözüm kimseyi görmez, 'tersim fenadır' kodum mu oturturum" diyeceğim misal. (eski tanışlara söylersem kimse inanmaz benim sinirli olduğuma, yenilere kendimi böyle lanse edeceğim amma)
    neyse, böyle diye diye, her türlü pms şeysinden evvela bi kurtulmuş olacağım.
    hayat bayram olmasa da, yanımdaki kız 'çekilebilir' olacak.

    **

    hem; bu konu daha çok su kaldırır..
    Muhsi said...
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
    Muhsi said...
    ben de şunu söylemek istiyorum ki artık devir değişti tabii çelik de değişti! kızlar regl falan sallamıyor, ya da ben öküzüm anlamıyorum hatun kişisi regldeyim diyene kadar. bir halt fark etmiyorum abicim ben. kimse bana zehir etmiyor hayatı.

    hayatı erkek arkadaşına zehir ettğini düşünen kızlar, bunlar medyanın,israil'in, masonların size öngördüğü şeyler inanmayın! önceden haber edin, erkek kişisi iyi davransın işte. çocuğun ağzına sıçıp pardon sevgilim hastaydım da derseniz olmaz! önceden söyleyin hastayım diye ki çocuk ağzınıza sıçmaya kalktığınızda sesini çıkarmasın! kandırmayın bunlarla kendinizi karın ağrısı falan peeh! iç bi majezik geçsin kardeşim! kandırmayın kadın miletini. sonra korkuyoruz biz erkekler olarak regldeyim diyen kızdan. oysa ki ben hiç bi zararlarını görmedim. huysuz kız her zaman huysuzdur. tatlı sevgili insan ise hep öyledir. ben de aşk adamı olacam. öyle işte belki de çöpten adam olurum, bilemedim.

Post a Comment



Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa