Şimdi bu yazıyı yazmamdaki gizli amaç ben hayvanlar gibi içiyorum bana bir şey olmuyor olabilir -bu duruma başka bir zaman değineceğiz- ama asıl amacım tekila hakkındaki düşüncelerimi paylaşıp sizlere gerçekleri açıklamak. Bunu yapmamın nedeni ise geyik tek başına bile yapılsa güzeldir düsturu.

Bu tekila -bkz şekil 1.a- lise üniversite gençliğinde bayağı bir popüler bir içkidir ki fakir, çulsuz, götünde donu durmayan, hayatında alkol dedin mi kolonya ve biradan başka bir şey içmemiş kişiler, hiç tekila içmeyip televizyonda limon tuz olayını görürler de ertesi gün "tekila çok baba içki böyle raconu zaten öldürüyor adamı; tuzu emeceksin çat diye shot'ı yapacaksın sonra limon offf mükemmel mükemmel içimi de bir güzel ki sormayın" derler. Ben aşırı zengin multi-milyoner vidar her gün yatmadan bundan 2 shot çakıp yatarım. Hatta bembeyaz dişlerimle sağlıklı güleyim diye akşamları colgate plax overnight ile gargara yapacağıma tekila ile yapıyorum.

Neyse efendim şimdi şu üstteki tekilanın beyaz olanı 62,5 tl yandaki sarı olanı 67,5 tl. Uyarıyorum sayın okuyucu biri gelip ya da tekeldeki artist abi bu ikisi arasında şöyle böyle fark var demeye başlayıp 5 saniyeden fazla bir şey söylerse -5 saniye içinde abi biri sarı biri beyaz demeli- parayı adamın suratına fırlatıp al bu iki şişe tekila senin olsun ki öğren renginden başka bir farkı olmadığını deyin ve viskinizi alıp mekanı terk edin.

Efendim giriş gelişme bölümünden sonra yazımızın heyecanla beklediğiniz sonucuna geliyorum. Bu tekila öğrenci içkisi değil sizin yapacağınız bunun başında dakikalarca bekleyip, kendinizce triplere girmeniz hatta Migros gibi süper marketlerdeyseniz tekila şişesini sepetinize koyup market içinde biraz dolaşıp hava atmanız sonra geriye dönüp tekilayı bırakıp 5 adet bira almanızdır. Zaten tek başınıza tekila almaya götünüz yetmez. Okuyorum, kareli eteğim var tek başıma tekila almaya götüm de yetiyor diyen hanımlar varsa kendilerine bir özel mesaj uzaklıktayım.

70lik tekilanın 3 kişiye yaptığı etki kafa güzelliğinin sınırları oluyor. Eee 3 kişinin bu tekilayı alması demek kişi başı 23 lira demek eee 3 tane de bira alman lazım etti mi sana 30 lira. Onun yerine gidin 5 tane bira alın ne kadar etti 15 lira.

Benim gibi siz de birayı sevmiyorsanız ulan kafamız güzel olana kadar midemizin anası sikiliyor diyorsanız içmeyin kardeşim! Alkol şişede durduğu gibi durmaz yuva yıkar kimi zaman istenmeyen yuva kurar. Aman diyeyim! Gidin bir öksüz doyurun.

Çok diplerden gelen bir orta ay pardon not: Çok yeşil bir yazı oldu bu ee Taraf gazetesinin amblemi de yeşil beni yazar alsınlar oraya içki içiyorum deyip ama kötü bir şey bu içki mesajı verdim. Yetkililer görün beni dıştan kırmızı içten yeşil bir adamım ben aslında! İçki falan da içmiyorum arkadaşlar anlatıyor onlardan duydum istiyorsanız isimlerini de veririm.

Amanın o da ne bir not daha: Bunun orjinali aslında burada http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?id=16344908 onu da ben yazdım hepsini ben yazdım. Ben yaptım evet ben hehe

0 Comments:

Post a Comment



Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa