nasılsın bursa; böyleyim..



tam olarak bu t shirt ilen değil de, ön tarafında "şampiyonluk bizim," arka tarafında ise "kupa bizim" yazan t shirt ilen dolaştım durdum bugün bursa'da.

işin ilginci, iki senedir tanıdığım arkadaşlar, "sen takım tutar mıydın?" diye bayağı şaşkınlık şeettiler bayağı bi. hem bursa'nın beşiktaş düşmanlığını tamamen unutmuşum, amma başıma birkaç sinirli bakış dışında, bela da gelmedi. "helal abi, en büyüh beeşiiiikdaş" diyen de 3 kişi oldu, gülümseyip selam verdim.

diğer bir mevzu ise yıllardır, zafer plaza'nın oradaki "sex shop"u fark etmiş ve "bir gün buraya girip bişiyler alacam lan" diye laflar etmiş ben, onun tam karşısındaki alt geçit'in "ahmet hamdi tanpınar" altgeçidi olduğunu fark etmemişim, bugün görünce hayretlere düştüm. birçok kezler (hemen her bursa'ya gittiğimde) oradan geçerken aklım neredeymiş, varın siz tahmin edin..

içim ısındı vallahi geçitte.

(espri'yi açıklama gayreti, genelde espriden daha ironik sonuçlar doğurur, lakin; "beşiktaş'tan sex shop'a geçiş yaparkenki freudyen el sürçmem", yazıda asıl anlatmak istediğim ironiklikti.
sen, kendin fark etsen gülümserdin belki. ama, şimdi ben anlatınca fark ettin ve 'bu mudur' dedin. hayat işte... sabun köpüğü gibi
)



2 Comments:

  1. Muhsi said...
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
    Muhsi said...
    beşik(8)taş Bursasporumu lig düşürdü o beşiktaş ki pistir kakadır. Ayrıca espri sensin açıklama da sana girsin. Sonra o kedi çok kara korktum ben ondan :'( Sonuç olarak güldüm internet tabiriyle yirim yirim!

Post a Comment



Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa