"Hacı bir film izledim. Bir kız var. Böyle minicik gözüküyor ama kadın 27 mi 28 mi neymiş lan" muhabbetinin baş tacı Christina Ricci'nin çirkinliğinden dem vuracağım. Yahu ben böyle çirkin bir aktiris görmedim yahu. Kadının ilk rastgeldiğim filminden beri yahu bu kadını nasıl oyuncu yapmışlar, hiç mi göz zevki olmaz insanda bu nasıl bir çirkinliktir diye sorar dururum kendime. Az önce bir filmine daha rastladım televizyonda bir de hepsini izledim ki berbat bir filmdi -The Cursed- yine aynı soruları sordum kendime ve bu kadının çirkinliğini tüm internet dünyasına haykırma duygumu bastıramadım. Ben bu kızı beğeniyorum diyenin samimiyetine inanamıyorum. Sokaktan geçen 3 kızdan 2'sini beğenen biri olaraktan ben hayatımda böyle çirkin oyuncu görmedim. Bir de sürekli film çekiyor ayıp lan git bir aynaya bak estetik mestetik ol alnını küçült.

Seksi gözüküyor değil mi? Aldanmayın bu fotoğrafın hikayesini yazayım hemen.
+Güzel çıktım mı lan corç?
-Olmuyor olmuyor cristina bu ne boktan bir surattır bu nasıl bir alındır bu nasıl bir uzaylı kafasıdır ne yaparsam yapayım güzel çıkmıyor.
+Lütfen Corç hayatım bu fotoğrafa bağlı.
-Dur bakayım şu göğüslere odaklanalım, kafanın yarısını keselim suratın da yarısını kapattık mı belki olur. Sen de biraz düzgün bak be kızım şöyle gözlerinle de ki çirkinim ama göğüslerim büyük bakışı at.
+Tamam abi yalnız boydan alma sakın boyum 1.20 ya böyle bir tane güzel fotom olsun be!
-Yauv dur deniyoruz işte. Heh lan bir de çekerken çocuk gibi cheese canada manada deme zaten dişlerin yamuk yumuk bak ağzın kapalı dursun tamam mı?
+Tamam ağbiy
-Heh çekiyorummmmm. Çeeekttimm.
.............
-Dur bir bakayım. Ana nasıl oldu lan? Vallahi oldu, galiba oldu! Meslek hayatımın en başarılı günü.
+Bir bakayım abi lütfen bir bakayım. Çirkinsem silersin di mi abi? Sübaneke işallaa yareppim işalla dinimiz amin. Başından savmak için yapmıyorsun değil mi? Memory stick'in hafızası doldu ondan demiyorsun değil mi bunları bana?
-Yok yauv ben de anlayamadım nasıl oldu ama bayağı bir seksi çıktın.
+Seksi mi ben mi o zaman buradan yatağa geçelim mi Corç ne dersin?

-Abartma christina bu sik ne adriana lima'lar ne direv berimurlar ne sıkarlet cohansonlar gördü.
+Tamam corç niye rencide ediyorsun ki? Göster artık, göster şu fotoyu göğüslerimi şişirmekten derman kalmadı diyaframımda.
......
+Hasiktir bu bu ben miyim? Vay be demek ki ben de güzel çıkabilirmişim. Hemen memory stick'i ver, hemen. Bu fotoğrafı hemen coni dep'e yollamalıyım. Olmadı doktor jack'e off olmadı ne bileyim facebook'a falan atarım elbet birileri çıkar. Hemen memory stick'i istiyorum hemen
-Valla bilmiyorum kristina bu sana pahalıya patlayabilir.
+istediğini veririm her istediğini
-5 milyon dolar desek
+Verdim gitti Corç. Al bu çekin. İstiyorsan buradan yatağa da geçebiliriz.
-Yatağı unut kristina, geçen sefer kafana adriana lima kese kağıdı geçirmemize rağmen bir türlü erekte olamadım biliyorsun.
+Nasıl unutayım ulan! Filmden filme sevişmek nedir sen bilir misin?
-Tamam kristina bu fotoğraf sayesinde yeniden sevişebileceksin, sinirlenme.
+Haklısın şu sıralar kendimde değildim Corç senin sayende yine eski günlerime döneceğim. Bu fotoğrafın sayende güvenim tekrar yerine geldi. Artık yeniden film çekebilirim. Evet, ben güzelim ben seksiyim bu fotoğraf bunu kanıtlıyor. Coni Dep yeniden benimle film çekecek. Fringe'le ünlü olan telefonlarıma cevap vermeyen çocuk da filmde de olsa en azından beni yeniden öpmek isteyecektir. En olmadı gider Casper'la konuşurum.
-Lannn.... Nasıl yani bu fotoğraf olmasaydı bir daha film çekmeyecektin, suratını hiç görmeyecek miydik?
+Evet Corç beni öyle büyük bir depresyondan kurtardın ki
-......... kristina sen şu çeki geri alsan ben de memory stick'imi olmaz mı olmaz mı ki hı kristina?
+Olmaz Corç katiyen olmaz.







Bir de bu kadının şöyle bir özelliği var. Hani ünlü kişilerin "makyajsızken çirkin bir şey aslında" fotoğrafları olur; yan yana koyulur iki fotoğraf. Bak aslında böyle çirkin bir kadın derler sen de hayretlere düşersin. Bu kadının öyle bir özelliği yok mesela şu iki fotoğrafa bakıp hiç dehşete düştünüz mü? Hayır çünkü kadın zaten çok çirkin allah belanı versin Ricci!

0 Comments:

Post a Comment



Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa