alem götçü olmuş

one night standlerinin dökümü netincesinde ulaşılmış, türk fantezi dünyası hakkında istatistiki bir tespit gibi duruyor ama katiyen değil.

bundan yıllar sene evvel alem göt olmuştu. ben, bu oluşu, on sene evvel ağır roman filminde fark etmiştim. o filmin üzerinden on sene geçti gitti, insanlar bu oluşu daha bir kanıksadı.

some opportunities, some big chances, some big okazyons, something like that.
şimdi herkes ekmeğine bakıyö, parası varsa eşyanın ve beşerin kendileriyle alakalı olmayan parçasını sorun etmiyö... krizi fırsata dönüştürdüğü gibi sömürü düzeninde de sömüren tarafta olmayı başarı addediyö...

budur.

3 Comments:

  1. tink said...
    ben yengeç burcu erkeğiyim. ama soranlara boğa burcu erkeğiyim diyorum.
    fingolfin said...
    krizi fırsata dönüştürenlerin arasında sosyalistler neden yok sevgili tink, bana bunun cevabını verebilir misin? bir de gülme krizleri de herhangi bir şekilde fırsata dönüştürülebilinir mi? kriz avcısı olup her çeşit krizden saglayacagım fırsatlarla hayatımı devam ettirmek gibi planlarım var da, görüşünü alayım istedim.

    "alem buysa kıral benem" kafasının vermek istedigi mesajı da yazın sayesinde anladım, "alem götçü, ben de kıralım, ee kıral da istedigini sktigine göre ben de kıral olim alemi skim" şeklindeki düz mantık silsilesinin sonucuymus meger verilmek istenen mesaj. böyle gaz verilmişti bir nesle. nestle.
    tink said...
    vallahi, o güzel cevabına ne diyeceğimi bilemedim fing. sosyalistler, en asil duygunun insanıdır. onlara laf yok. hatta bu konuda yazı yazayım hemen şimdi.

    bi de şey. twitter'ımda rocco videolarını paylaşmaya başladım bu yazıya atfen. monica sweetheart'tan, silvia saint'e kimler var kimler...

Post a Comment



Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa