Karanlıktan Korkmak

Ulan şu yaşa geldim, hala karanlıktan korkuyorum. Son 40 saatte toplasan 4 saat uyumuşumdur. Yani çılgınlar gibi uykum var ama yatağa girip ışığı kapatmamla beraber kalkıp ışığı yeniden açmam bir oluyor. Uyuyamıyorum ulan! Ne yapacağını şaşırdı bünye! Türkçe'de ki en sevdiğim cümlelerden biri olarak "Sikerim böyle aşkın ızdırabını" diyorum. Havanın aydınlanmasını bekliyorum uyumak için. Hava aydınlandıktan 2 saat sonra ders anlatıyor olmasalar hiç sorun değil ama öyle yapmıyor şerefsizler. İkinci öğretim tıp eğitimi istiyorum. Bir de yeter artık animelerin üstüne şarkı koyup yollamayın. Yaratıcı olun biraz! Twitter mı açsam napsam?

1 Comment:

  1. tink said...
    yarasa sevmeyen insan tvitır alsa ne oluuuuur, almasa ne oluur...

Post a Comment



Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa