Ulan, ulan şu güzide blog'umuzu boşladım, hayata küstüm. Hepsi ne içindi? Ne içindi?

İyi bir doktor olabilmek 2 km'den gördüğüm MRI'yı çözebilmek bu hastanın pipisinde sorun var demekti. Size okul hayatımı anlatmayacağım, ama şu tıp çok zor falan diyen adamlar olduğunda itiraz eden adam her zaman ben oldum. Hani hep söylenir -tink'de söyler- öss'de çalıştığımın 10 katını çalışıyorum üniversitede diye. Şu fakültede 3 senede toplam çalışma sürem öss'ye hazırlandığım sene çalıştığımın yarısı kadar yoktur. Kopya konusunda çok zekiyim, geceleri okula girip, soruları çalmaya çalışma çabalarım bile oldu. Hocanın gözüne bakarak telefondan cevap anahtarını kağıda yazdığım oldu da öyle geçtim.

Hee tabii tüm bunlar doğrultusunda şu sorulara şöyle cevap veriyorum:

-Vidar, hacı belim çok fena ağrıyor.
+Pekmez iç, geçer.

-Antidepresan kullanıyorum. Alkol aldım. Sorun olur mu?
+Pekmezle iç, bir şey olmaz.

-Vidar, bilgisayara port nasıl açacağız?
+Modemin fişini kontrol ettin mi?

Tıptaki tüm çözümler benim için pekmezden ibaret. Ayrıca modemin adsl ışığı yanmıyor dediğim dingil TTnet görevlisine de gönderme yaptım. Sen bokunla oynarken ben Doom oynuyodum ulan! Modemin fişini kontrol etmiş peeh!

Her neyse okuyucu, çok uzatıyorum komik de olmuyor farkındayım. Neyse bu tıp fakültesinde ilk 3 sene ile son 3 sene çok farklı derler. Zira hastahanede falan dolaşıyorsun. Önlük giydiğinden mütevellit yaşlı amcalar gelip oğlum şuraya nasıl gideceğiz diye soru soruyorlar. Asansöre binip gözünüzün içine bakıp bu 6. kata çıkmıyor mu yaa diyorlar. Siz de göğsünüzü kabartıp yeri anlatmaya çalışıyor. (Genelde amca sen şu güvenliğe sor) Bu asansör çift katlara çıkmaz. 7'de inip, bir kat aşağı inersiniz diyorsunuz. Öyle taşaklı bir şey bu önlük. Bir de güzel hatunların sizi kesebilme oranını arttırdığını da fark etmedim değil. Bir de eklemeden edemeyeceğim bu önlüğü giyip her yere rahatça girip çıkabiliyorsunuz hastahanede, bir kişi de hacı kimsin sen diye sormuyor.

Neyseciğime, konudan saptım birazcık. 3 haftalık anılarımı paylaştım. Evet bu 3 hafta boyunca radyoloji stajını almaya çalıştım ve evet ben Vidar ilk 3 sene devamsızlığı sonuna kadar kullanmış kişi, 45 yoklamadan 43'üne imzasını attı ve sonuç? Kaldım! Hem de 56 aldım da kaldım. Ulan bir de klasik sınav haa! Oraya habemollar comissur bile yazmışım insan bir acır da 60'a tamamlar. Yok yapmadı şerefsizler! Hayır başlığa geliyorum. Sınav sistemi şöyle oluyor; ilk bizi yazılı sınava alıyorlar 60 alamazsan sözlüye almıyorlar. Her neyse girdik sınava ben içimden diyorum kesin 60 alırım ama dıştan da yaa alamamış olabilirim modundayım. Sınavdan bir hafta önce de babama tee Gemlik'ten takım elbiseyi yollattım, anneme ütülettim. Tüm üst sınıflar diyor şöyle kopya çekiliyor, böyle çekiliyor, sınavı her türlü geçersiniz muhabbeti ediyorlar. Kopya falan çekemedik. Hani hocayla aranızda 10 cm vardır, hoca başka bir şeyle ilgilenir de ulan ya şimdi kafayı kaldırırsa durumu vardır ya tüm sınav onu yaşadım. Tamam kopya çekmedim değil ama tam çekemedik anasını satayım. Bir de etrafımdaki tüm insanları kaldırdı başka yere koydu göt herif afedersiniz. (küfredip afedersiniz deme ekolüne bayılıyorum, ekleyeyim dedim). Hatta klasik olarak bir daha sağına soluna bakarsan kağıdını alıcam yaptı. Almadın da ne oldu? Alsaydın, bari hoca kağıdımı aldı da ondan geçemedik derdik. Neyse sözlü sınavı sabahı;

Giydik pantolonu, taktık kravatı tam okula gideceğiz. İçimden bir ses

+Çıkar hemen abi şunları, bir terslik var
-Ne tersliği lan sözlüye gircez işte. Şık görünelim.

(Dün gece 00:30'da berbere gidip traş olduğumu da ekleyeyim. Sözlüye gireceğiz diye!)

Tam bu sırada telefon çalar. İso kod adlı İsmail:

+Olm gelmiyon mu?
-Geliyorum, şimdi çıkacağım.
+Gelme boşuna, kalmışız.

Ulan evde annem var. Zorunlu çıkmam lazım en azından sözlüye girdik de kaldık diyelim. Neyse evden çıktım dışarda takıldık biraz. Tabii hemen kravatı falan yok ettik, torbaya attık. Sonra söyledim anneye: "Anne ben sözlüye bile giremedim" "Beni sözlüye bile almadılar" Sözlüye giren herkesi de geçirmiş piç herifler afedersiniz.

Bu da böyle bir şey işte. Aldığım ilk stajdan kaldım. Hayırlara vesile olsun. Sene sonu gireceğim bütler için elde var 1 diyoruz. Umuyoruz ve diliyoruz hatta tüm bu ateistlere karşı inşallah Allah'ın izniyleyi ekliyor ve dahası da olmaz umarım yapıyoruz.

Not:Çok ironik bir adamım ben yaa, bayılıyorum kendime.

0 Comments:

Post a Comment



Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa