Kendini Kaybedeceksin


Şöyle bir bakıyorum da, doğru düzgün yazı koymamışım buraya hiç.
Ama haklı sebeplerim var. Ya da ben haklılarım kendimi.

İçinde bulunduğum çoklu bloglara pek yazı koymasam da küratörlüğünü yürütmekteyim. -Evet benim bulunduğum bloglar müze değerindedir, sanat eseridir.- Her türlü finansal, kurumsal, tema, yerleşme planını üstlendim. Blogun adı bile benden çıktı, lütfen, haksızlık etmeyin. Gecelerce şablon yardığımı biliyorum. Hemingway isimli şablonu koyabilmek için didindiğimi.. Hala daha düzgün bir teması olsun diye saçımı süpürge ediyorum. Nedir ki şu sıralar yoğunum, ortalama bir şeyi koydum, kaldı öyle.

Ayrıca yeni dört yazar gelmiş bulunmakta. Baya bir kalabalık olduk, hoş oldu. Yeni yazarlara da hoşgeldin diyorum, evet bence denmeli bu, en azından tanımadığım için ben demeliyim. Ne o öyle, dergi bile olsaydı ofis arkadaşları bilinirdi. Soğuk ortamlarda geriliyorum zaten.

Toparlayayım;

Yakın zamanda daha da cillop bir şablon bulup koyacağım. Herkes hoş geldi.

Esen kalın.

0 Comments:

Post a Comment



Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa