hukukun üstünlüğüyle sona erebilecek bir mücadele olur kanaatindeyim. maç sonunda, devletin ve milletin bölünmez bütünlüğü için 2 oyuncu kırmızı kart bile görebilir. hatta şimdi maçtan geliyorum. 'rakip' hukukçular bask bölgesi iyi incelemişler. onlarla halı saha maçımızı yaparken, "madrid'le maç yapan atletic bilbao" oyuncusu gibi hissettim kendimi.
lakin yukarıdaki fotoğrafta fotoğrafladığım taraftarın da amansız desteğiyle, madridli hukukçular galip gelmesini bildiler :( geleneksel parti kapatma şenlikleri'ndeki spor faaliyetlerinden biri olan olan bu maçta elendik işte. artık bize maç yaptırmayacaklar.

al gülüm ver gülüm kendileri oynayacaklar bu "erkek" sporunu..



The big gang theory















bunun dışında dikkatimi çeken ikinci şey, the big bang theory'deki penny

abi, araştırdım ettim, bir insan da çıkıp sözlükte, "inanılmaz tatlı göğüsleri olan dost" dememiş penny hakkında. bu insanlar bu dizileri nereleriyle izliyorlar akıl sır erdiremiyorum. yani, penny'nin tüm o aptal sarışınlığının arkasında egzotik bir seksapelin olduğunu, tek tek bakıldığında çok güzel olmasa da, genelde (oynadığı rolle de değerlendirince) gelmiş geçmiş en seksi kadınlardan biri olduğunu bir tek ben mi yakalayabiliyorum yani?

şair olsam, kendisine şimdiden 5 şiir yazmıştım. ne beşi hatta, 2 'inanılmaz tatlı' ve devasa şiir, onlarca da methiye...

1 Comment:

  1. tink said...
    zorunlu açıklama yapmak gerek herhalde. bu blog siyasi değil tabii. siyasi şeyler söyleyeni (mesela burada beni) bağlar.

    ama, blogdaki insanları da az çok tanıyorum. buradaki görüşlerden, çok fazla da rahatsız olacaklarını sanmıyorum. parti kapandı "demokrasi" zaferidir bu, filan gibi düşündüklerine ihtimal vermiyorum yani.

    bir ihtimal daha var, o da, yalnızca big bang theorydeki penny'nin göğüslerini seyre dalmak mı dersin, abidin? bana penny'nin resmini çiz, abidin?

    abidin, Mutfak!

Post a Comment



Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa