blogun konsept limitleri

İlk evvela belirtelim, blog, vidar bey'in ısrarlı ısrarları sonucunda kuruldu. Böyle msn'den filan geliyor boyuna, blog açalım hededö, diyor. Bana böyle şeylerle gelmicen Vidar efendiii, diyorum ben de filan. Vidar hâlâ ısrarlarında ısrarcı.. Şimdi "ıs" lanmak, "ıs"sız, "rar"lamak, "ısrar" filan gibi kelime oyunları yapacağımı zannediyorsun değil mi, ı ıh, yapmıcam.
İşte böyle günlük şeyler filan yazacağız burada işte, resimli bilmemneli. Resim önemli, resim olmayınca okumuyorsunuz. Gözlem yaptım, iyi biliyorum.. Gözledim...

Theeia da iyidir hoştur. Yememiş içmemiş bu (incecik), okumuş etmiş. Gezip tozmamış, yazıp çizmiş. Hep böyle ikilemelerle anlatmak istiyorum onu nedense, yakışıyor. Kendisi ise; beni "bilinçsiz bir beyin" diye tanımlarken, nahadar az şey bildiğimi imâ eden cümleleri hunharca sarfetmekten de geri durmuyor. Hatta dün gece ortak hiçbir noktamız olmadığını söyleyip (kasparov ile karpov'un efsanevi maçları bile ilgisini çekmiyormuş, peeh) son noktayı koydu. Nokta. (hadi inkâr et de açayım msn dosyalarını!!)

isim, cisim


Blogu açmaya karar verdik, isim bulamıyoruz. Ben dedim ki, 'METRO DURAĞI' olsun, tramvay'dan daha modern hem dedim. hem böyle 'göğe bakıp hüzünlere düşme' gibi yanetkileri de olmaz dedim, süpper isim dedim dinletemedim. Vay efendim neymiş, çalıntıymış isim. Peeeh.

Peki, madem modernite ile muamazakârlığı birleştirelim edelim dedim. İsim "METROBÜS DURAĞI"olsun dedim. Bu ikisi (vidar ilen theeia) güldüler. Beğendiremiyoruz kendilerine hiçbir şey. Beğenmiyorlar..
Halbuki bak, daha iyi anlayasın diye bir de resim koyacağım, sen de beğeneceksin. Aha:


Bak, ne şirin, bak ne tatlı... Hadi, inkâr et. hadi kötü de, hadi beğenmedim de???? Diyemezsin tabii... yaaaa.
Ben bakıyorum böyle, bu resimdeki insanların anlam dolu yüzlerinde bir blog ismi potansiyeli görüyorum. Ama ne gam! Her yerde olduğu gibi burada da susturuluyor, bastırılıyoruz.. Ülkenin aydınları, sanatçıları... Susturucu.. Onlar... Onlar her taraftalar.. Kuşatıldık... Bu blog farkındalıklar yaratacak... Hayatın.. Ne kadar..... Absürd ve eğlenceli olduğunu fark edeceksin.... Oku bak, hoşuna gidecek..... Duygusalım.. Bitiriyorum....... Öpüyorum.. Byee..

------------------
(yazıda ismi geçen site de şudur efendim.
http://www.tramvayduragi.com/ ziyaret edin, hoş yorumlar ihtiva (include) ediyor.)
bi de adı geçen eser, age:
göğe bakma durağı, turgut uyar http://epigraf.fisek.com.tr/index.php?num=96
-----------------

0 Comments:

Post a Comment



Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa